PowerTürk TOP 40 - Mart 2012



  
                         


   1    Murat Boz - Kalamam Arkadaş - Dokuzsekiz

  2   İ.Paydaş & M.Ceceli - Sensiz Olmaz Ki - DMC

  3   Seksendört - Şimdi Hayat - Poll Production

  4   Ozan Doğulu & Atiye - Aşkistan - DMC

  5   Sertab Erener - Bir Çaresi Bulunur - DMC

  6   Serdar Ortaç - Yeşil Su - Emre Müzik

  7   Burcu Güneş - Oflaya Oflaya - GNL

  8   Halil Sezai - Olsun - Dokuzsekiz

  9   Yüksek Sadakat - Sana Aşık Yalnız Ben - DMC

  10   Betül Demir - Mıknatıs - Avrupa Müzik

  11   Berkay - Ele İnat - Poll Production

  12   Emre Altuğ - Adını Söylerdim - Dokuzsekiz

  13   Fettah Can - Boş Bardak - Dokuzsekiz

  14   Gökhan Keser - En Kötü Günümüz Böyle Olsun - Sony Music

  15   Hande Yener - Unutulmuyor - Poll Production

  16   Göksel - Acıyor - Avrupa Müzik

  17   Funda Arar - Anmam Adını - DMC

  18   Gökhan Tepe - Söz - Sony Music

  19   Enbe - Senden Kıymetli mi? - DMC

  20   Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı - Pasaj Müzik

  21   Gece - Bana Bir Şarkı Söyle - Sony Music

  22   Günce Koral - Hayat Aşktan Geçer - Seyhan Müzik

  23   Ayşe Özyılmazel - İkimiz - Dokuzsekiz

  24   Gökçe - Ne Yapardım - Pasaj Müzik

  25   Multitap - Ben Anlarım - Lila Management

  26   Hepsi - Fındık Kadar - Dokuzsekiz

  27   Nazan Öncel - Beni Bu Koca Şehirde Yalnız Bırakma - DMC

  28   Sıla - Tam da Bugün - Sony Music

  29   İskender Paydaş & Kenan Doğulu - Dr. - DMC

  30   Nev / Kurtalan Ekspres - Sarı Çizmeli Mehmet Ağa - Poll Production

  31   Murat Dalkılıç - Yalan Dünya - Kaya Müzik

  32   Hande Yener & Sinan Akçıl - Teşekkürler - Poll Production

  33   Ferhat Göçer - Ayrılsak Ölürüz Biz - Emre Müzik

  34   Ümit Sayın & Leman Sam - Aşkımdan Vazgeçme - Poll Production

  35   Yusuf Güney - İki Romantik Deli - Emre Müzik

  36   Ziynet Sali - Alışkın Değiliz - DMC

  37   Cihan Güçlü - Seni Çok Özledim - Pasaj Müzik

  38   Bora Duran - Bir Harmanım Bu Akşam - Pasaj Müzik

  39   Zeynep Dizdar - Venüs - Kaya Müzik

  40   Çağrı - Bana Dokunma - Poll Production


Previous
Next Post »